do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Promocje
Agricola (wersja dla graczy)
Agricola (wersja dla graczy)
169,95 zł 136,00 zł
szt.
Taboo
Taboo
119,95 zł 106,00 zł
szt.
T.I.M.E Stories: Proroctwo Smoków
T.I.M.E Stories: Proroctwo Smoków
99,50 zł 77,50 zł
szt.
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
99,50 zł 77,50 zł
szt.
T.I.M.E Stories: Sprawa Marcy
T.I.M.E Stories: Sprawa Marcy
99,50 zł 77,50 zł
szt.
T.I.M.E Stories
T.I.M.E Stories
199,95 zł 153,00 zł
szt.
Szeryf z Nottingham
Szeryf z Nottingham
129,95 zł 98,00 zł
szt.
Story Cubes
Story Cubes
44,95 zł 34,50 zł
szt.
Star Wars: Rebelia
Star Wars: Rebelia
399,95 zł 324,50 zł
szt.
The Resistance
The Resistance
59,95 zł 47,50 zł
szt.
Alchemicy
Alchemicy
149,95 zł 115,00 zł
szt.
Ashes: Odrodzenie z Popiołów
Ashes: Odrodzenie z Popiołów
199,95 zł 181,00 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Talisman: Magia i Miecz

Ocena: 5/ 1 / (Ilość ocen: 0)
Ocena: 5 | Głosów: 1
Dzięki za oddanie głosu! Wynik zaktualizuje się po odświeżeniu strony :)
Cena: 205,00 zł 205.00
Na aktualną zbiórkę charytatywną przeznaczasz:
Dostępność: Dostępny - na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Galakta
Kod produktu: 6B3C-3007E

Opis

Wyprawa do krainy smoków i magii!

W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. 

Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.

Zbierz w sobie odwagę! Będzie ci potrzebna, jeśli chcesz pokonać wrogów, zagarnąć koronę i wypełnić swoje przeznaczenie!

Nowa edycja ma zasady bardzo zbliżone do oryginalnej "Magii i Miecz", jest jednak fantastycznie wydana - w pełnym kolorze, na twardym papierze, w solidnym pudełku. To zupełnie nowa jakość "MiM'a". Wydawca planuje także wypuszczenie dodatków w języku polskim.

Na czym to polega?

Każdy z graczy wciela się w jednego z poszukiwaczy przygód i wędrując po barwnej planszy, pełnej niebezpieczeństw krainie, zdobywa doświadczenie, rozwija umiejętności swojej postaci, odnajduje albo kupuje przedmioty  i przeżywa niezwykłe przygody. Celem każdego gracza jest odzyskać, jako pierwszy, starożytny artefakt.

Technikalia

Minimalny wiek wg producenta
Podany przez producenta minimalny wiek gracza, który będzie w stanie ogarnąć grę, a nawet zostać jej mistrzem.
od 12 lat
Polecany wiek
Zalecany przez doświadczonych Pionkonautów sugerowany wiek do grania w daną planszówkę.
od 12 lat
Liczba graczy
Przewidziana przez producenta liczba osób dla których wystarczy pionków, kart, żetonów i innych elementów, tak aby bezkonfliktowo rozegrać partyjkę.
2-6
Polecana liczba graczy
Liczba graczy rekomendowana przez społeczność Pionkonautów. Warto kierować się ich zdaniem, ponieważ rozgrywka może być bardziej ciekawa i przyjemna.
4
Czas gry
Mniej więcej czas jaki na jedną rozgrywkę przeznaczają Pionkonauci. Naukowcy twierdzą jednak, że czas gry rośnie geometrycznie względem liczby graczy, długości instrukcji, ilości ciastek i zmieniającego się stanu skupienia umysłu.
ok. 120-180 minut
Poziom skomplikowania
Jak bardzo złożona jest gra. Istnieją gry o prostej, jak i o zaawansowanej mechanice, które zmuszają gracza do kombinowania, liczenia, wcielania się w różne role czy też ogarniania przeróżnych atrybutów, pionków, kostek, żetonów i figurek.
Niski
Poziom interakcji między graczami
Jak bardzo przebieg gry jest zależny od działań innych graczy. Kooperacja lub rywalizacja pomiędzy sobą, handlowanie, pomaganie lub utrudnianie gry innym wprowadza wiele emocji i tworzy interakcje pomiędzy graczami.
Niski
Poziom losowości
Określa jak bardzo gracz jest uzależniony od czynników losowych, a na ile od swoich umiejętności i wiedzy. Wysoka losowość wprowadza niewiadome do gry, czasem za cenę równowagi.
Wysoki
Język gry
W jakich kosmicznych, komputerowych lub ziemskich językach jest dana gra, jej instrukcja oraz elementy.
polski (instrukcja i gra)
Autorzy
Mózgi, które stworzyły i/lub zaprojektowały grę planszową.
John Goodenough, Robert (Bob) Harris

Produkty powiązane

do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl