do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Promocje
K2
K2
101,50 zł 96,43 zł
szt.
Pandemic Legacy -  Sezon 1 (edycja czerwona)
Pandemic Legacy - Sezon 1 (edycja czerwona)
197,50 zł 187,63 zł
szt.
Misja: Czerwona Planeta
Misja: Czerwona Planeta
196,50 zł 186,68 zł
szt.
Obecność
Obecność
65,50 zł 62,23 zł
szt.
Rycerze Pustkowi
Rycerze Pustkowi
180,00 zł 171,00 zł
szt.
Posiadłość Szaleństwa
Posiadłość Szaleństwa
360,00 zł 342,00 zł
szt.
Wsiąść do Pociągu: Europa
Wsiąść do Pociągu: Europa
159,50 zł 151,50 zł
szt.
Ciężarówką przez Galaktykę
Ciężarówką przez Galaktykę
145,00 zł 137,75 zł
szt.
Pośród Gwiazd
Pośród Gwiazd
113,50 zł 107,83 zł
szt.
Zakazana Wyspa
Zakazana Wyspa
87,00 zł 82,65 zł
Domek
Domek
97,00 zł 92,15 zł
szt.
Wiertła, skały, minerały
Wiertła, skały, minerały
116,00 zł 110,20 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Talisman: Magia i Miecz

Ocena: 5/ 1 / (Ilość ocen: 0)
Ocena: 5 | Głosów: 1
Dzięki za oddanie głosu! Wynik zaktualizuje się po odświeżeniu strony :)
Cena: 205,00 zł 205.00
Cena w innych sklepach: 4,50 zł
Na aktualną zbiórkę charytatywną przeznaczasz:
Dostępność: Dostępny - na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Galakta
Kod produktu: 6B3C-3007E

Opis

Wyprawa do krainy smoków i magii!

W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. 

Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.

Zbierz w sobie odwagę! Będzie ci potrzebna, jeśli chcesz pokonać wrogów, zagarnąć koronę i wypełnić swoje przeznaczenie!

Nowa edycja ma zasady bardzo zbliżone do oryginalnej "Magii i Miecz", jest jednak fantastycznie wydana - w pełnym kolorze, na twardym papierze, w solidnym pudełku. To zupełnie nowa jakość "MiM'a". Wydawca planuje także wypuszczenie dodatków w języku polskim.

Na czym to polega?

Każdy z graczy wciela się w jednego z poszukiwaczy przygód i wędrując po barwnej planszy, pełnej niebezpieczeństw krainie, zdobywa doświadczenie, rozwija umiejętności swojej postaci, odnajduje albo kupuje przedmioty  i przeżywa niezwykłe przygody. Celem każdego gracza jest odzyskać, jako pierwszy, starożytny artefakt.

Technikalia

Minimalny wiek wg producenta
Podany przez producenta minimalny wiek gracza, który będzie w stanie ogarnąć grę, a nawet zostać jej mistrzem.
od 12 lat
Polecany wiek
Zalecany przez doświadczonych Pionkonautów sugerowany wiek do grania w daną planszówkę.
od 12 lat
Liczba graczy
Przewidziana przez producenta liczba osób dla których wystarczy pionków, kart, żetonów i innych elementów, tak aby bezkonfliktowo rozegrać partyjkę.
2-6
Polecana liczba graczy
Liczba graczy rekomendowana przez społeczność Pionkonautów. Warto kierować się ich zdaniem, ponieważ rozgrywka może być bardziej ciekawa i przyjemna.
4
Czas gry
Mniej więcej czas jaki na jedną rozgrywkę przeznaczają Pionkonauci. Naukowcy twierdzą jednak, że czas gry rośnie geometrycznie względem liczby graczy, długości instrukcji, ilości ciastek i zmieniającego się stanu skupienia umysłu.
ok. 120-180 minut
Poziom skomplikowania
Jak bardzo złożona jest gra. Istnieją gry o prostej, jak i o zaawansowanej mechanice, które zmuszają gracza do kombinowania, liczenia, wcielania się w różne role czy też ogarniania przeróżnych atrybutów, pionków, kostek, żetonów i figurek.
Niski
Poziom interakcji między graczami
Jak bardzo przebieg gry jest zależny od działań innych graczy. Kooperacja lub rywalizacja pomiędzy sobą, handlowanie, pomaganie lub utrudnianie gry innym wprowadza wiele emocji i tworzy interakcje pomiędzy graczami.
Niski
Poziom losowości
Określa jak bardzo gracz jest uzależniony od czynników losowych, a na ile od swoich umiejętności i wiedzy. Wysoka losowość wprowadza niewiadome do gry, czasem za cenę równowagi.
Wysoki
Język gry
W jakich kosmicznych, komputerowych lub ziemskich językach jest dana gra, jej instrukcja oraz elementy.
polski (instrukcja i gra)
Autorzy
Mózgi, które stworzyły i/lub zaprojektowały grę planszową.
John Goodenough, Robert (Bob) Harris

Produkty powiązane

do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl