do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Pytania i odpowiedzi

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie! Nasz sklep umożliwia składanie zamówień bez konieczności przeprowadzania rejestracji. Jeśli nie lubisz rejestrować, to nie ma takiej potrzeby. Zachęcamy jednak do tego, bo można wtedy łatwiej monitorować stan zamówienia, komentować produkty albo po prostu korzystać z przechowalni. Nie handlujemy Twoimi danymi, a konto ma przynieść korzyści przede wszystkim Tobie.

Czy ceny zawierają podatek VAT?

Tak, ceny przedstawione w Sklepie zawierają już wliczony podatek od wartości dodanej VAT. Dla większości produktów jest 23%, a dla pozycji książkowych 5%. 

Ile kosztuje dostawa?

To oczywiście zależy od formy dostawy! Możesz odebrać produkty osobiście, przywieziemy Ci towar ciężarówką przez galaktykę albo teleportacją :) Nie, chwila, tego ostatniego jednak jeszcze nie mamy :(
A tak serio, koszty wahają się od 0 zł w przypadku odbioru osobistego, przez około 9,50 zł dla paczkomatów InPost, po 17 zł za przesyłki kurierskie. Za przesyłkę pobraniową należy doliczyć około 3-5 złotych.

Pełne informacje o kosztach dostawy znaleźć możesz tutaj.

Czy za towar o statusie "na zamówienie" muszę coś dopłacić?

Nie! Towar na zamówienie oznacza po prostu, że musimy zorganizować specjalną dostawę od naszych hurtowników i wydawców. Jedyna niedogodność związana z towarami "na zamówienie" jest taka, że trzeba na nie troszkę dłużej poczekać. Istnieje też (małe!) ryzyko, że towaru u dostawcy może zabraknąć. W takich sytuacjach spróbujemy znaleźć inne źródło, a jeśli się nie uda - damy Ci o tym znać i zastanowimy się z Tobą co dalej.

Jak długo zajmie zrealizowanie zamówienia?

Każdy produkt posiada informację na podstronie o przewidywanym czasie realizacji. Są to najczęściej: "do 24h", "do 48h" i "do 3 dni". W pierwszym przypadku, towar wysyłamy prosto z naszego głównego magazynu. W przypadkach drugim i trzecim, towar wysyłany jest z dodatkowego magazynu lub najpierw sprowadzany od dostawcy.

Ze względu na ograniczenia fizyczne i psychiczne naszych ciał i umysłów, zamówienia realizujemy w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Przykładowo, jeśli zamówienie zostanie złożone do około 15-tej, na towary z czasem realizacji "do 24h", to na ogół jesteśmy w stanie wysłać zamówienie tego samego dnia. Rezerwujemy jednak czas "do 24h", ponieważ czasem zdarzają się różne nieprzewidziane okoliczności, katastrofy, kolizje sfer niebieskich, asteroidy i inne dziwne zdarzenia. Jeśli się opóźnimy, to prosimy o wyrozumiałość. Robimy co możemy aby dostarczyć towar jak najszybciej.

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Tak. Zamówienia można zmieniać dowolnie, do momentu realizacji (wysłania). Aby zmienić zamówienie napisz do nas (sklep@pionkonauci.pl), wskaż numer zamówienia i co trzeba zmienić. Skontaktujemy się z Tobą w sprawie modyfikacji, w tym uregulowania różnicy w cenie. 
Wszyscy czasem składamy zamówienia pod wpływem emocji lub w nocy zmęczeni. Dlatego rozumiemy, że czasem coś trzeba zmienić - nie wahajcie się pisać :)

Zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło. Co się dzieje?

Bez paniki! To może być tylko awaria! :) Po pierwsze, o ile tego jeszcze nie zrobiłeś/aś, rzuć okiem na stan realizacji zamówienia na swoim koncie lub w ostatnim e-mailu na ten temat. Jeśli stan jest "w realizacji", to znaczy, że jeszcze zbieramy wszystkie elementy zamówienia. Gdyby trwało to dłużej niż zadeklarowaliśmy na kartach Twoich produktów, to napisz do nas - być może są jakieś opóźnienia z dostawą. Na ogół staramy się jednak informować o takich sprawach.

Natomiast jeśli stan to "wysłane", to zobacz standardowe czasy wysyłki. Jeśli trwa to już dłużej, to faktycznie być może trzeba sprawdzić co jest grane. Na ogół bez problemu możesz skontaktować się z przewoźnikiem przy pomocy dostarczonych danych, takich jak numer przesyłki czy listu przewozowego. Jeśli okaże się, że przesyłkę wchłonęła czarna dziura, to podejmiemy próbę dojścia co się stało, wraz z dostawcą. O ile to będzie możliwe, wyślemy Ci zamówienie raz jeszcze, na nasz koszt.

Czy realizujecie wysyłkę za granicę?

Tak. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nasi Klienci mogą mieszkać w innych krajach, więc obsługujemy także wysyłki zagraniczne. Jednakże w tych przypadkach koszty dostaw są bardzo zróżnicowane w zależności od wagi przesyłki, typu dostawcy, kraju i innych czynników. Dlatego przy zamówieniach zagraniczych prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem płatności - wolimy każdorazowo indywidualnie określić kwotę płatności. Niestety będzie ona znacząco wyższa niż przesyłki w obrocie krajowym ze względu na różne dodatkowe opłaty i ubezpieczenie.

Czemu nie macie w ofercie gry XYZ?

Daj nam o tym znać! (sklep@pionkonauci.pl) Jest spora szansa, że uda nam się ją dla Ciebie załatwić.
Na co dzień współpracujemy z kilkoma głównymi dostawcami krajowymi. Może towaru nie ma w ich ofercie, albo może... po prostu go przeoczyliśmy :) Jednakże jesteśmy otwarci na współpracę i chętnie powiększamy nasz asortyment, szczególnie gdy jest zainteresowanie :) 

Nie zgadzam się z opisem gry. Czy możecie to zmienić?

Pewnie. Staramy się poznać każdą z naszych gier na własnej skórze, ale jest ich tak wiele, że często nam się nie udaje. Próbujemy zrobić jak najlepsze opisy dla każdej z nich. Jeśli znalazłeś/aś błąd, to daj nam znać poprzez Czat lub e-mail. Chętnie poprawimy.

Pomocy! Mam inny problem!

Napisz do nas poprzez Czat w prawym dolnym rogu ekranu, wyślij maila na sklep@pionkonauci.pl albo zadzwoń. Nasza ekipa chętnie pomoże Ci ze sprawami technicznymi dotyczącymi sklepu lub w znalezieniu odpowiedniej gry :)
do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl