do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Regulamin - po ludzku

Korzystanie ze strony internetowej i Sklepu Pionkonauci.pl wymaga akceptacji Regulaminu. Jest to wymóg prawny, który należy spełnić. Poniżej opisujemy najważniejsze sprawy związane z użytkowaniem przez Ciebie strony. Jeśli szukasz prawniczej wersji Regulaminu, to zobacz tutaj.

W Regulaminie Sklepu określamy kto prowadzi Sklep Pionkonauci.pl, na jakich zasadach, w jaki sposób realizowane są Zamówienia, jak możesz dokonać Reklamacji, w jaki sposób możesz dokonać płatności itp. Mówiąc krótko: Regulamin przedstawia wszystkie podstawowe sprawy związane z działaniem Sklepu. 

 

Czym jest Sklep Pionkonauci.pl i kto go prowadzi?

Sklep Pionkonauci.pl to sklep detaliczny z grami planszowymi i karcianymi. Działa głównie poprzez stronę internetową www.pionkonauci.pl,na której prawdopodobnie właśnie się znajdujesz. Sklep prowadzony jest w ramach działalności gospodarczej Bartvessh Bartosz Wójcik, os. Centrum E 25/27, 31-934 Kraków, numer NIP:  6783034129, REGON: 362957602, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Informacje z CEIDG sprawdzić możesz tutaj

Jaki jest adres magazynu?

Nasz magazyn znajduje się w innej lokalizacji niż siedziba, poniżej jego adres:

Bartvessh Bartosz Wójcik
ul. Grochowa 26D
30-731 Kraków

 

Jak mogę skontaktować się ze Sklepem?

Nasze aktualne dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt. Możesz także skorzystać z okienka Czat w prawym dolnym rogu strony. Podstawowe dane do kontaktu prezentujemy także poniżej.

sklep@pionkonauci.pl 
tel. 667480923


Jak wygląda składanie i realizacja zamówień przez Sklep?

Wystarczy wybrać w Sklepie produkty, które Ci się podobają poprzez naciśnięcie przy nich przycisku "do koszyka". Następnie, wybierając koszyk należy przycisnąć "do kasy". Na kolejnej podstronie znajduje się podsumowanie zamówienia, po którym należy wypełnić niezbędne informacje, takie jak dane dostawy, sposób płatności. W zależności od wybranego sposobu płatności, możesz być poproszony o dokonanie przedpłaty. I już, zamówienie złożone :)

Dalej, zamówienie przekazywane jest nam do realizacji. Postaramy się zrobić to jak najszybciej, bo nie chcemy abyś musiał(a) czekać długo na towar. W zależności od lokalizacji, w której przechowujemy towar, wysyłka zajmuje nam od kilku godzin do trzech dni. Wraz ze zmianą sytuacji, będziemy informować Cię na bieżąco o statusach zamówienia - poprzez e-maile oraz konto.  

Zamówienie możesz też złożyć telefonicznie, choć nie ukrywamy iż forma elektroniczna jest dla nas preferowana.

 

Po co mi konto? Czy muszę je zakładać?

Konto Użytkownika jest opcjonalną funkcją Sklepu. Konto umożliwia przyspieszenie składania kolejnych zamówień, pozwala na ocenianie towarów, przechowywanie ich w wirtualnej przechowalni (tzw. lista życzeń) i monitorowanie bieżącego stanu realizacji zamówień.

Nasz sklep umożliwia składanie zamówień bez konieczności przeprowadzania rejestracji. Jeśli nie lubisz rejestrować się, to nie ma takiej potrzeby. Zachęcamy jednak do tego, bo można w ten sposób uzyskać wspomniane wyżej korzyści.

Przy tworzeniu konta poproszony/a będziesz o wybranie swojego loginu i hasła. Dzięki nim możliwe będzie zalogowanie się przy kolejnych wizytach na stronie. Zapamiętaj swój login i hasła lub zapisz je gdzieś. Ale postaraj się aby nie wpadły w niepowołane ręce - lepiej żeby żaden inny człowiek czy kosmita nie złożył za Ciebie zamówienia :)

 

Jaką mam pewność, że zrealizujecie moje zamówienie?

Szczerze: żadną :) Na Ziemię może nagle spaść wielki meteoryt, więc wtedy z pewnością nie uda nam się dostarczyć Ci towaru. Ale nie martw się! Staramy się jak możemy! Naprawdę chcemy zrealizować Twoje zamówienie i zrobimy co się da (w granicach rozsądku) aby tak się stało. Zależy nam na Twoim zadowoleniu, więc z całą pewnością będziemy działać tak abyś był(a) usatysfakcjonowany/a.

Gdyby okazało się, że z jakiegoś powodu jednak nie uda nam się zrealizować Twojego zamówienia, to skontaktujemy się z Tobą w sprawie zwrotu pieniędzy lub wyboru innego towaru. Tak może się zdarzyć na przykład gdy u naszego dostawcy zabraknie produktów albo gdy coś dziwnego stanie się z dostawą - porwanie przez kosmitów-planszomaniaków czy wspomniany wcześniej meteoryt.

 

A co z zamówieniami w przedsprzedaży?

Tu sprawa jest nieco inna. Towary zamawiane w przedsprzedaży są najczęściej produktami na zamówienie, które pochodzą od wydawnictw. Mogą być dopiero w produkcji albo w podróży z innej galaktyki. W związku z tym, ryzyko, że po drodze stanie się coś nieprzewidzianego jest trochę większe. W 95% przypadków, Twoje zamówienie będzie bez problemu zrealizowane i będziemy się starać aby tak było. Jednakże czasem zdarzają się przypadki, w których popularność produktu jest tak duża, że jego nakład wyczerpie się jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży. W tym obszarze polegamy na naszych dostawcach. Na ogół nasze informacje o dostępności są pewne i umawiamy się wcześniej jak duże partie zamówień są możliwe do zrealizowania. Gdyby coś było nie tak, będziemy dawać znać. Ale raczej możesz spać spokojnie :) 

 

Czemu sprzedajcie uszkodzone produkty? Ktoś to kupuje?

Może Cię to zaskoczyć, ale tak :) Towary uszkodzone pochodzą najczęściej z reklamacji i na ogół mają drobny charakter. Czasem uszkodzenie polega na tym, że brakuje jakiegoś elementu (pionka, żetonu, karty) albo zewnętrzne opakowanie jest wgniecione lub przedziurawione.

Przyznasz raczej, że na ogół są to problemy, które nie powstrzymają zapalonego Pionkonauty przed graniem :) My też tak sądzimy. Dlatego, dla chętnych oferujemy produkty uszkodzone w niewielkim stopniu. Ich wartość jest z oczywistych względów niższa, a więc możemy je zaoferować po niższych cenach. Można w ten sposób nabyć produkt, który do "normalnego stanu" można doprowadzić niewielkim nakładem pracy.

 

Po co jest to całe opiniowanie?

Cóż, Drogi Kliencie, skoro czytasz ten materiał, to zapewne wiesz, że zaufanie w sprzedaży internetowej jest niezmiernie ważne. Chcielibyśmy pokazać Tobie i innym Klientom, że warto nam zaufać. Ale nie chcemy tego robić rzucając slogany typu "Ufaj nam, a będzie Ci dobrze!", bo, jak świetnie sobie zdajesz sprawę, wywoła to odwrotny efekt.

Tak więc czasem prosimy naszych Klientów o wypełnienie dla nas ankiety na temat satysfakcji z przeprowadzonej transakcji. Współpracujemy w tym obszarze z serwisem opiniującym i na potrzeby tego procesu, po Twojej zgodzie, przekażemy im Twojego e-maila aby mogli wysłać Ci formularz oceny. Chcemy aby w ten sposób inni mogli zobaczyć opinie Klientów, którzy zdecydowali się już z nami współpracować. Tak aby nie musieli się obawiać, że spróbujemy zebrać od nich pieniądze, a potem ufundować sobie z tego wakacje na Marsie bez wysyłania towaru.

Wypełnienie takiej ankiety jest dobrowolne. Nie zmuszamy nikogo do zrobienia tego, nie przekupujemy nikogo rabatami czy deputatami. Chcesz - wypełniasz, nie chcesz - to nawet nie musisz wyrażać zgody.

 

Jak mogę zapłacić za towar?

Obecnie nasz sklep zapewnia kilka możliwości zapłaty. Są to:

  • płatność przy odbiorze - przesyłka za pobraniem lub płatność gotówką przy odbiorze osobistym,
  • płatność tradycyjnym przelewem bankowym na konto Pionkonauci.pl,
  • płatność szybkim przelewem poprzez serwis Przelewy24,
  • płatność poprzez PayPal,
  • płatność kartą płatniczą poprzez serwis Przelewy24.

Jeśli zależy Ci na wspieraniu naszego skromnego sklepu, to zachęcamy do wykonywania przelewów tradycyjnych. Dzięki temu pełna kwota trafia do nas i możemy ją wykorzystać na rozwój sklepu oraz oferty.

Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że przelew tradycyjny jest wolniejszy, więc nie zmuszamy do tego. Wybierz to, co dla Ciebie jest wygodne :)

 

W jaki sposób możecie przesłać mi moje zamówienie?

Na obecną chwilę możliwa jest wysyłka za pośrednictwem:

  • Paczkomatów i kurierów InPost,
  • Poczty Polskiej.

Teleportu jeszcze nie obsługujemy, może kiedyś... :)

Towar pochodzi bezpośrednio od nas i wysyłany jest z naszego magazynu. 

Uwaga: Przy odbiorze przesyłki sugerujemy ją sprawdzić - czy opakowanie nie jest uszkodzone lub zgniecione. W miarę możliwości sugerujemy sprawdzić zawartość. Dostawcy, z którymi współpracujemy dbają o przesyłki, ale zdarzają się czasem losowe wypadki. Więc lepiej zobaczyć co i jak.
W razie stwierdzenia uszkodzenia należy poinformować o tym przewoźnika, sporządzając w jego obecności protokół szkody.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona (szczególnie w znacznym stopniu), to masz prawo odmówić odbioru. W takich sytuacjach przewoźnik powinien nas o tym poinformować, ale prosimy także o informację od Ciebie - chcielibyśmy znać opinie obu stron. Po uzyskaniu tych informacji będziemy się starali dostarczyć Ci towar w nienaruszonej wersji.

Realizujemy także zamówienia zagraniczne. Jeśli składasz zamówienie z wysyłką za granicę, to prosimy o kontakt przed lub po złożeniu zamówienia, ale przed dokonaniem opłaty. Ze wzgledu na znaczne różnice w kosztach wysyłek, chcielibyśmy każdorazowo, indywidualnie ustalać kwotę transportu. 

 

Czy i jak mogę zmienić albo anulować moje zamówienie?

Pewnie, że możesz :) Wystarczy, że napiszesz do nas e-maila. Daj nam znać jaki jest numer zamówienia oraz co chcesz zmienić. Postaramy się w miarę szybko załatwić sprawę i zmienić zamówienie. Jeśli w wyniku modyfikacji zmieni się wartość zamówienia, a było już ono opłacone, to skontaktujemy się z Tobą w sprawie uregulowania należności (zwrot lub dopłata). 

Nie obawiaj się pisać do nas :) Wiemy, że czasem zdarzają się pomyłki albo trzeba z czegoś zrezygnować. 

Uwaga: Anulować zamówienie można do momentu realizacji, czyli wysłania paczki w drogę do Ciebie. Jeśli paczka jest już u Ciebie lub ma niedługo być dostarczona, to formalnie będzie to odstąpienie od umowy i wygląda trochę inaczej. Opisaliśmy co i jak poniżej.

 

Jak wygląda zwrot i odstąpienie od umowy? 

Po otrzymaniu od nas przesyłki, możesz zrezygnować z całości lub części zamówienia bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru.

Aby odstąpić od umowy konieczne jest poinformowanie nas o tym fakcie w formie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Takie oświadczenie powinno zawierać "jednoznaczną identyfikację zamówienia", czyli najlepiej numer zamówienia oraz, w przypadku częściowej rezygnacji, listę pozycji z których rezygnujesz. Oświadczenie należy podpisać oraz zeskanować i przesłać do nas elektronicznie lub wysłać pocztą na nasz adres.

Ponadto, należy oczywiście odesłać do nas towar. Na zwrot przysługuje Ci 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, to w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie wraz z kosztami przesyłki - na ogół tym samym kanałem, który był wykorzystany do zapłaty, o ile to możliwe. Zaznaczamy jednak, że zwracamy tylko koszty pierwotnej wysyłki. 

Zakładamy, że tak się nie stanie, lecz w razie obniżenia wartości towaru (na przykład na skutek uszkodzenia), mamy prawo zmniejszyć zwracaną kwotę. Obniżenie wartości rozumiane jest jako skutek nieprawidłowego korzystania lub przechowywania, w tym nieprawidłowego pakowania do przesyłki. Podczas wspomnianych na początku 14 dni roboczych masz prawo zbadać i przetestować produkt w celu sprawdzenia jego stanu, cech, właściwości i sposobu funkcjonowania, bez ponoszenia kosztów.

 

Jak wygląda proces składania reklamacji?

Mamy nadzieję, że nie będziesz musiał(a) składać reklamacji. Staramy się nie popełniać błędów przy zamówieniach i sprawdzać przesyłki po kilka razy by mieć pewność, że wszystko jest w porządku. Gdyby jednak zdarzył się jakiś problem z zamówieniem, to przysługuje Ci prawo reklamacji. Dotyczy to szczególnie sytuacji gdy towar jest uszkodzony, czegoś brakuje lub otrzymałeś/aś inny towar nie zamówiony.

Aby złożyć reklamację prosimy Cię o przesłanie do nas pisemnego oświadczenia, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej. Oświadczenie powinno zawierać informacje, które pozwolą nam jednoznacznie zidentyfikować zamówienie (czyli na przykład wystarczy numer), datę stwierdzenia problemu oraz w miarę szczegółowy opis sytuacji - co brakuje, co jest popsute itp. Jeśli chcesz, możesz dołączyć zdjęcia.

Po otrzymaniu reklamacji, potwierdzimy jej otrzymanie oraz skontaktujemy się z Tobą w sprawie rozwiązania problemu. Formalnie na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, choć postaramy się załatwić sprawę znacznie wcześniej. Prosimy jednak o cierpliwość, bo czasem musimy omówić sprawę z dostawcą. Zgodnie z prawem, jeśli nie odpowiemy na Twoje oświadczenie, to znaczy, że automatycznie akceptujemy reklamację.

W przypadku gdy towar jest uszkodzony (wadliwy), to prawdopodobnie podejmiemy próbę wymiany go na nowy, jeśli jest to możliwe, lub obniżymy dla Ciebie cenę. Raczej nie będziemy podejmować prób naprawy towaru, bo jak wiesz, w tej branży jest to trudne do wykonania.

Gdy towar jest uszkodzony, niekiedy będziemy prosili o odesłanie go do nas. W takich sytuacjach pokryjemy koszty wysyłki. Pokrywamy też koszty wysłania do Ciebie nowego towaru oraz uzupełnienia jeśli czegoś brakowało. 

Uwaga: Jeśli w otrzymanym zamówieniu po prostu czegoś brakuje, to na ogół nie ma potrzeby przechodzenia przez całość tej procedury. Daj nam znać przez maila, czat albo telefon, że zamówienie nie jest pełne. Zweryfikujemy to i postaramy się dojść do tego jak to się stało. Zobacz przy tym koniecznie swój paragon lub fakturę i sprawdź czy są na nim także brakujące produkty.

 

Czym są treści zamieszczane przez użytkowników?

Treści zamieszczane przez użytkowników to wszelkiego rodzaju materiały tekstowe, graficzne, filmy, zdjęcia, dźwięki, które przesyłane są na stronę przez użytkowników. Publikujemy je w celach społecznościowych oraz promocyjnych. 

 

 

Jeśli masz jakieś inne pytania lub wątpliwości, to daj nam znać poprzez Czat, maila lub zadzwoń :)

 

do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl