do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Promocje
Spadkobiercy
Spadkobiercy
48,00 zł 41,00 zł
szt.
Spartakus: Krew i Zdrada
Spartakus: Krew i Zdrada
155,00 zł 119,70 zł
szt.
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
99,50 zł 69,89 zł
Obecność
Obecność
79,95 zł 51,90 zł
Pola Arle
Pola Arle
219,95 zł 145,75 zł
szt.
Mistrz Słowa Mini
Mistrz Słowa Mini
25,00 zł 12,50 zł
szt.
Namiestnik
Namiestnik
119,95 zł 68,00 zł
szt.
Wymyśl to!
Wymyśl to!
49,95 zł 32,75 zł
szt.
Dominion: Złoty Wiek
Dominion: Złoty Wiek
159,95 zł 99,98 zł
szt.
Fief EDYCJA POLSKA
Fief EDYCJA POLSKA
222,00 zł 161,70 zł
szt.
Kamienie w kieszenie
Kamienie w kieszenie
89,95 zł 59,80 zł
szt.
Dawno, dawno temu...
Dawno, dawno temu...
79,95 zł 57,90 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Wiertła, skały, minerały

Ocena: 5/ 1 / (Ilość ocen: 0)
Ocena: 5 | Głosów: 2
Dzięki za oddanie głosu! Wynik zaktualizuje się po odświeżeniu strony :)
Cena: 145,00 zł 145.00
Na aktualną zbiórkę charytatywną przeznaczasz:
Dostępność: Brak towaru
quantity szt.
Zobacz pozostałe gry z tej kategorii! dodaj do przechowalni

Opis

Mars. Niedaleka przyszłość.

Korporacja Solarus odkryła nieskończone źródło rzadkich i niesłychanie cennych minerałów skryte głęboko pod powierzchnią czerwonej skorupy. Pokłady te mogą zakończyć trwający kryzys energetyczny na Ziemi oraz zapewnić źródło energii potrzebnej na wysłanie w najdalsze zakątki galaktyki dodatkowych misji kosmicznych, by zwalczyć przeludnienie błękitnej planety.

Zostałeś wybrany, aby poprowadzić elitarną załogę górników – pionierów, pilotujących specjalne roboty, którzy mają tylko jedno zadanie: dokonać pierwszych, przełomowych odwiertów. Korporacja postanowiła podzielić się częścią przychodów z członkiem tak ważnej dla ludzkości wyprawy – otrzymasz zwrot kosztów szkolenia swoich górników, który będziesz mógł w dowolny sposób zainwestować w akcje firmy. Czy to właśnie ty zostaniesz zapamiętany jako najważniejszy z pionierów Solarusa –  jako twórca przyszłej potęgi ludzkości?

Wiertła, Skały, Minerały to gra planszową łącząca dwa typy gier: gry karcianej opartej o mechanikę budowania talii oraz gry logicznej o dokładaniu płytek o różnych kształtach na kurczącą się z każdym ruchem planszę. 

Na starcie rywalizacji każdy z uczestników dysponuje zaledwie podstawowym zespołem wydobywczym o ograniczonych umiejętnościach i słabej wydajności. Dopiero wraz z upływem czasu możliwy będzie wykup bardziej atrakcyjnych kart, a co za tym idzie pole manewru zdecydowanie ulegnie rozszerzeniu. 

Karty pozwalają na przeprowadzanie odwiertów oraz wysadzanie skał i tym samym zdobywanie minerałów oraz obcych artefaktów, wartych określoną liczbę pieniędzy oraz dających określone bonusy.

W swojej rundzie gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji (mogą to być dwie takie same czynności):

  • dobranie dwóch kart na rękę (limit na koniec tury wynosi pięć kart),
  • wiercenie - odrzucając karty z ręki można wydrążyć tunel o długości równej sumie wierteł widocznych na kartach. W przypadku wyboru tej akcji kafelek o stosownej długości umieszczany zostaje na planszy, a gracz otrzymuje wszelkie znajdujące się pod nim profity, np. minerały, karty, artefakty,
  • użycie bomby - saperzy (czerwone karty) dysponują umiejętnością, dzięki której za cenę odrzucenia karty oraz wykorzystania żetonu bomby można wysadzić obszar o kształcie wskazanym na karcie. To druga metoda na pozyskanie bezcennych skarbów Czerwonej Planety.

Kto zdobędzie największą liczbę Punktów Zwycięstwa na koniec rozgrywki wygrywa grę, zostając największym marsjańskim górnikiem – bohaterem pierwszej przemysłowej misji ludzkości poza naszą planetą!

Wiertła, Skały, Minerały w unikalny sposób łączą prostotę rozgrywki z możliwością ciągłego kombinowania, opierając się na dwóch mechanikach kochanych przez rzesze fanów gier planszowych na całym świecie, tworząc własną, nową jakość.

Nieskomplikowane zasady pozwalają na grę nawet niedoświadczonym graczom, a także całym rodzinom. Mnogość sytuacji, które mogą zdarzyć się w trakcie rozgrywki przy zagrywaniu kart, artefaktów oraz dzięki zmiennym, jakie wprowadzają karty osiągnięć powodują, że gra świetnie sprawdza się także wśród graczy ceniących bardziej wymagające, logiczne rozgrywki.

Równie ważnym elementem jest lekki i humorystyczny klimat utrzymany w komiksowej stylistyce oraz wysokiej jakości wykonanie, które gwarantuje, że karty przetrwają wiele partii oraz niebezpieczne środowisko Marsa.

Technikalia

Minimalny wiek wg producenta
Podany przez producenta minimalny wiek gracza, który będzie w stanie ogarnąć grę, a nawet zostać jej mistrzem.
od 13 lat
Polecany wiek
Zalecany przez doświadczonych Pionkonautów sugerowany wiek do grania w daną planszówkę.
od 12 lat
Liczba graczy
Przewidziana przez producenta liczba osób dla których wystarczy pionków, kart, żetonów i innych elementów, tak aby bezkonfliktowo rozegrać partyjkę.
2-4
Polecana liczba graczy
Liczba graczy rekomendowana przez społeczność Pionkonautów. Warto kierować się ich zdaniem, ponieważ rozgrywka może być bardziej ciekawa i przyjemna.
3
Czas gry
Mniej więcej czas jaki na jedną rozgrywkę przeznaczają Pionkonauci. Naukowcy twierdzą jednak, że czas gry rośnie geometrycznie względem liczby graczy, długości instrukcji, ilości ciastek i zmieniającego się stanu skupienia umysłu.
ok. 75 minut
Poziom skomplikowania
Jak bardzo złożona jest gra. Istnieją gry o prostej, jak i o zaawansowanej mechanice, które zmuszają gracza do kombinowania, liczenia, wcielania się w różne role czy też ogarniania przeróżnych atrybutów, pionków, kostek, żetonów i figurek.
Umiarkowany
Poziom interakcji między graczami
Jak bardzo przebieg gry jest zależny od działań innych graczy. Kooperacja lub rywalizacja pomiędzy sobą, handlowanie, pomaganie lub utrudnianie gry innym wprowadza wiele emocji i tworzy interakcje pomiędzy graczami.
Umiarkowany
Poziom losowości
Określa jak bardzo gracz jest uzależniony od czynników losowych, a na ile od swoich umiejętności i wiedzy. Wysoka losowość wprowadza niewiadome do gry, czasem za cenę równowagi.
Umiarkowany
Język gry
W jakich kosmicznych, komputerowych lub ziemskich językach jest dana gra, jej instrukcja oraz elementy.
polski (instrukcja i gra)
Autorzy
Mózgi, które stworzyły i/lub zaprojektowały grę planszową.
Gavan Brown, Matt Tolman
do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl