do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Promocje
Grzybobranie Rajd
Grzybobranie Rajd
21,00 zł 18,00 zł
szt.
Munchkin 4 - Rumaki Do Paki
Munchkin 4 - Rumaki Do Paki
59,95 zł 41,50 zł
szt.
Munchkin 5 - Łowcy Głów
Munchkin 5 - Łowcy Głów
59,95 zł 42,00 zł
Munchkin 6 - Opętane Lochy
Munchkin 6 - Opętane Lochy
44,95 zł 33,00 zł
Munchkin Cthulhu
Munchkin Cthulhu
84,95 zł 62,00 zł
szt.
Munchkin Legendy
Munchkin Legendy
89,95 zł 61,00 zł
szt.
Munchkin Pathfinder
Munchkin Pathfinder
89,90 zł 61,00 zł
szt.
Munchkin z Karaibów
Munchkin z Karaibów
84,95 zł 61,50 zł
szt.
Munchkin z Karaibów 2 - Bryknij Rekinka
Munchkin z Karaibów 2 - Bryknij Rekinka
59,95 zł 41,50 zł
Munchkin Zombie
Munchkin Zombie
84,95 zł 61,50 zł
szt.
Munchkin Zombie 2 - Kosi, Kosi Łapci
Munchkin Zombie 2 - Kosi, Kosi Łapci
59,95 zł 41,00 zł
szt.
Munchkin 3 - Kardynalne Błędy
Munchkin 3 - Kardynalne Błędy
59,95 zł 47,00 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Jungle Speed

Ocena: 0/ 1 / (Ilość ocen: 0)
Ocena: 0 | Głosów: 0
Dzięki za oddanie głosu! Wynik zaktualizuje się po odświeżeniu strony :)
Jungle Speed
  • promocja
Cena: 55,00 zł 65,00 zł 55.00
Na aktualną zbiórkę charytatywną przeznaczasz:
Dostępność: Brak towaru
quantity szt.
Zobacz pozostałe gry z tej kategorii! dodaj do przechowalni
Producent: Rebel.pl
Kod produktu: 6569-8600E

Opis

Gra, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość. Każdy z graczy dostaje karty, których musi się pozbyć podczas gry – aby to zrobić, trzeba w odpowiednim momencie złapać drewniany "totem". Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników.

Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?!

  • Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem świetnie się bawić!
  • Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani ich zapamiętywania. Zasady są dosłownie 4, trudno o którejś z nich zapomnieć ;)
  • Jest idealna na imprezę, pod namiot i rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób o różnych upodobaniach i w różnym wieku!
  • Pozwala grać nieograniczonej liczbie osób! Nikt nie będzie się nudził!!
  • NIE NUDZI SIĘ. Można grać w to przez trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE!

Jest absolutnie doskonała, idealna, jesteśmy jej szalonymi fanami!! I podchodzimy do niej bezkrytycznie!

Skrócone zasady:

  • Totem postaw na środku stołu, uczestnicy zabawy siadają dookoła.
  • Rozdaj wszystkie karty uczestnikom, jeśli karty podzielą się nierówno - trudno, ktoś ma pecha ;)
  • Nie zaglądamy w karty, każdy kładzie swój stosik przed sobą, zakryty.
  • Każdy z graczy, po kolei, kładzie jedną kartę na stole, rysunkiem do góry. Każdą kolejną odsłanianą kartę kładzie na swojej wcześniej odsłoniętej karcie.
  • W momencie gdy na stole pojawi się druga taka sama karta (kolory się nie liczą, tylko kształty), właściciele takich samych kart mają pojedynek i muszą czym prędzej złapać za totem! Ważne: łapią tylko osby przed którymi leżą identyczne karty, a nie wszyscy!
  • Osoba, która przegrała pojedynek wkłada pod zakryty stosik swoich kart swoje karty wyłożone i wyłożone karty przeciwnika. Tak, że wygrany nie ma przed sobą żadnych odsłoniętych kart, tylko stosik zakrytych.
  • Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart - zarówno tych zakrytych jak i odkrytych!
  • Jeśli ktoś się pomyli łapiąc za totem, czyli myślał że ma pojedynek, ale tak naprawdę go nie miał, "wciąga" wszystkie odsłonięte karty wszystkich graczy! Więc uwaga na podobne, ale nie identyczne symbole!
  • Jeśli kilka osób na raz trzyma totem, wygrał ten, kto ma najwięcej palców na totemie, jeśli tutaj jest też remis, wygrywa osoba, która ma rękę najniżej na totemie.

Specjalne karty:

  • szare strzałki skierowane do środka - jak tylko ta karta zostanie położona, wszyscy na raz mają złapać za totem! Kto wygra, ten kładzie swoje odsłonięte karty pod totem - zgarnia je pierwsza osoba "wciągająca" karty z dowolnego powodu (pomyłki lub przegranego pojedynku)
  • szare strzałki skierowane na zewnątrz - pojawienie się tej karty oznacza, że wszyscy gracze na "trzy, cztery" odsłaniają po jednej nowej karcie i reagują zgodnie z tym, co się dzieje. Tutaj może być sytuacja, że nagle 3 lub więcej osób ma pojedynek!
  • kolorowe strzałki skierowane do wewnątrz oznaczają że od tego momentu znaczenie mają kolory figur a nie ich kształty! Karta ta działa do pierwszego pojedynku lub do momentu zakrycia jej przez inną kartę.

Technikalia

Minimalny wiek wg producenta
Podany przez producenta minimalny wiek gracza, który będzie w stanie ogarnąć grę, a nawet zostać jej mistrzem.
od 10 lat
Polecany wiek
Zalecany przez doświadczonych Pionkonautów sugerowany wiek do grania w daną planszówkę.
od 6 lat
Liczba graczy
Przewidziana przez producenta liczba osób dla których wystarczy pionków, kart, żetonów i innych elementów, tak aby bezkonfliktowo rozegrać partyjkę.
2-20
Polecana liczba graczy
Liczba graczy rekomendowana przez społeczność Pionkonautów. Warto kierować się ich zdaniem, ponieważ rozgrywka może być bardziej ciekawa i przyjemna.
5-6
Czas gry
Mniej więcej czas jaki na jedną rozgrywkę przeznaczają Pionkonauci. Naukowcy twierdzą jednak, że czas gry rośnie geometrycznie względem liczby graczy, długości instrukcji, ilości ciastek i zmieniającego się stanu skupienia umysłu.
ok. 10 - 15 minut
Poziom skomplikowania
Jak bardzo złożona jest gra. Istnieją gry o prostej, jak i o zaawansowanej mechanice, które zmuszają gracza do kombinowania, liczenia, wcielania się w różne role czy też ogarniania przeróżnych atrybutów, pionków, kostek, żetonów i figurek.
Niski
Poziom interakcji między graczami
Jak bardzo przebieg gry jest zależny od działań innych graczy. Kooperacja lub rywalizacja pomiędzy sobą, handlowanie, pomaganie lub utrudnianie gry innym wprowadza wiele emocji i tworzy interakcje pomiędzy graczami.
Wysoki
Poziom losowości
Określa jak bardzo gracz jest uzależniony od czynników losowych, a na ile od swoich umiejętności i wiedzy. Wysoka losowość wprowadza niewiadome do gry, czasem za cenę równowagi.
Umiarkowany
Język gry
W jakich kosmicznych, komputerowych lub ziemskich językach jest dana gra, jej instrukcja oraz elementy.
polski (instrukcja i gra)
Autorzy
Mózgi, które stworzyły i/lub zaprojektowały grę planszową.
Pierric Yakovenko, Thomas Vuarchex
do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl