do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Promocje
Spadkobiercy
Spadkobiercy
48,00 zł 41,00 zł
szt.
Spartakus: Krew i Zdrada
Spartakus: Krew i Zdrada
155,00 zł 119,70 zł
szt.
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
T.I.M.E Stories: Tajemnica Maski
99,50 zł 69,89 zł
Obecność
Obecność
79,95 zł 51,90 zł
Pola Arle
Pola Arle
219,95 zł 145,75 zł
szt.
Mistrz Słowa Mini
Mistrz Słowa Mini
25,00 zł 12,50 zł
szt.
Namiestnik
Namiestnik
119,95 zł 68,00 zł
szt.
Wymyśl to!
Wymyśl to!
49,95 zł 32,50 zł
szt.
Dominion: Złoty Wiek
Dominion: Złoty Wiek
159,95 zł 99,98 zł
szt.
Fief EDYCJA POLSKA
Fief EDYCJA POLSKA
222,00 zł 161,70 zł
szt.
Kamienie w kieszenie
Kamienie w kieszenie
89,95 zł 58,50 zł
szt.
Dawno, dawno temu...
Dawno, dawno temu...
79,95 zł 57,90 zł
szt.
Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Adrenalina

Ocena: 5/ 1 / (Ilość ocen: 0)
Ocena: 5 | Głosów: 1
Dzięki za oddanie głosu! Wynik zaktualizuje się po odświeżeniu strony :)
Cena: 171,50 zł 171.50
Na aktualną zbiórkę charytatywną przeznaczasz:
Dostępność: Brak towaru
quantity szt.
Zobacz pozostałe gry z tej kategorii! dodaj do przechowalni
Producent: Rebel.pl
Kod produktu: 14ED-547C6

Opis

Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!

Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:

  • Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi wielkie BUUM!"
  • :D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową.
  • Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry.
  • Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu.
  • Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków.

i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota.

Podczas swojej tury każdy z graczy ma do dyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:

  • ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków,
  • podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności,
  • atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.

Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach).

Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.

Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!

Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!

Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną - Piła Łańcuchowa - aż do wyczerpania zapasu!

Technikalia

Minimalny wiek wg producenta
Podany przez producenta minimalny wiek gracza, który będzie w stanie ogarnąć grę, a nawet zostać jej mistrzem.
od 12 lat
Polecany wiek
Zalecany przez doświadczonych Pionkonautów sugerowany wiek do grania w daną planszówkę.
od 12 lat
Liczba graczy
Przewidziana przez producenta liczba osób dla których wystarczy pionków, kart, żetonów i innych elementów, tak aby bezkonfliktowo rozegrać partyjkę.
3-5
Polecana liczba graczy
Liczba graczy rekomendowana przez społeczność Pionkonautów. Warto kierować się ich zdaniem, ponieważ rozgrywka może być bardziej ciekawa i przyjemna.
4
Czas gry
Mniej więcej czas jaki na jedną rozgrywkę przeznaczają Pionkonauci. Naukowcy twierdzą jednak, że czas gry rośnie geometrycznie względem liczby graczy, długości instrukcji, ilości ciastek i zmieniającego się stanu skupienia umysłu.
ok. 60 minut
Poziom skomplikowania
Jak bardzo złożona jest gra. Istnieją gry o prostej, jak i o zaawansowanej mechanice, które zmuszają gracza do kombinowania, liczenia, wcielania się w różne role czy też ogarniania przeróżnych atrybutów, pionków, kostek, żetonów i figurek.
Umiarkowany
Poziom interakcji między graczami
Jak bardzo przebieg gry jest zależny od działań innych graczy. Kooperacja lub rywalizacja pomiędzy sobą, handlowanie, pomaganie lub utrudnianie gry innym wprowadza wiele emocji i tworzy interakcje pomiędzy graczami.
Wysoki
Poziom losowości
Określa jak bardzo gracz jest uzależniony od czynników losowych, a na ile od swoich umiejętności i wiedzy. Wysoka losowość wprowadza niewiadome do gry, czasem za cenę równowagi.
Umiarkowany
Język gry
W jakich kosmicznych, komputerowych lub ziemskich językach jest dana gra, jej instrukcja oraz elementy.
polski (instrukcja i gra)
Autorzy
Mózgi, które stworzyły i/lub zaprojektowały grę planszową.
Filip Neduk
do góry
Polajkuj nasz Fanpage nim wchłonie go Czarna Dziura! Otrzymuj informacje o:
  • Kosmicznych promocjach
  • Nowościach ze wszechświata
  • Szalonych akcjach Pionkonautów
 
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl